Em retrobo aquí en el vers

Em retrobo aquí en el vers,
el meu mar, el meu llit,
ara que ets lluny per uns moments.
Em retrobo en el paper,
torno a ser per uns moments
tot allò que he descobert:
un dit que es mulla en el plaer
de la inquietud i de l’atzar;
la lletra indefinida del desig,
la calma d’un futur indesxifrat,
la tria oberta dels camins per concretar.

I veig objectes que has inscrit
dins del meu mot, l’encenedor,
les sabates decidides a instal·lar-se
al meu espai, el gest d’uns ulls il·limitats
que desfan les meves conviccions.

M’admiro de la pell i de la mà.
M’adono dels contraris del meu joc.
Escriure i viure; em contradic.

Anuncis

2 thoughts on “Em retrobo aquí en el vers

  1. Guaita! M’he trobat, nova, una Rosa d’abans. Més val callar si no sé què dir més enllà de l’expressió d’una sorpresa amb tots els barrets trets.

Deixa un comentari

